Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77
» » » Відкриття німецьких вчених зробило революцію у лікуванні туберкульозу

Відкриття німецьких вчених зробило революцію у лікуванні туберкульозу

У боротьбі з інфекційними захворюваннями настала нова ера: вчені розробляють абсолютно нові методи боротьби зі збудниками, щоб уникнути можливої появи лікарської стійкості.
Вчені під керівництвом професора Штефана Зібера з Технічного університету Мюнхена в Німеччині відкрили речовину, яка робить збудника туберкульозу – мікобактерію – більш уразливою до впливу медикаментів, пише Народна Правда з посиланням на medikforum.
Проблемою в боротьбі з мікобактеріями є висока щільність їх клітинної мембрани, яка знижує ефективність ліків. Важливим структурним елементом мембрани мікобактерій є міколових кислоти. Аналогічну будову мають бета-лактони.
Вчені використовували бета-лактон EZ120, який, завдяки своїй ідеальній схожості, порушує біосинтез мікомембрани, блокуючи ферменти Pks13 і Ag85, і ефективно знищує бактерії.
EZ120 діє вже в незначній концентрації, показуючи низьку токсичність по відношенню до клітин людини. Поєднання з антибіотиком дозволяє значно посилити його ефективність. При цьому синергія дозволяє зменшувати концентрацію ліки більш ніж в 100 разів.Нагадаємо, ситуація щодо туберкульозу в Україні залишається глобальною проблемою громадського здоров’я і впливає на загальноєвропейські показники. За три роки від цієї хвороби загинуло більше людей, ніж у зоні АТО.
Скажімо, у Білій Церкві Київської області 16-річний підліток помер від запущеного туберкульозу легень після того, як його мати відмовилася від тесту на реакцію Манту та флюорографії.
Також нагадаємо, що туберкульоз є однією з 5 хвороб, які найчастіше плутають із грипом. скачать dle 12.0