» » » Вчені відкрили шокуючу шкоду безсоння

Вчені відкрили шокуючу шкоду безсоння

Вчені з США заявили, що погана якість сну ночами може бути передвісником деградації головного мозку. Фахівці виявили, що люди, які часто скаржаться на свій сон, в набагато більшому ступені, ніж інші, схильні до появи у них недоумства.

Авторами даного дослідження стали вчені з Університету Вісконсін-Медісон. Вони заявили, що існує зв'язок між поганим сном по ночах і підвищеним ризиком хвороби Альцгеймера в майбутньому.

"Ми виявили, що люди, які часто страждають від поганої якості сну і денної сонливості, мають в спинномозковій рідині, яка присутня в хребті і головному мозку, більше біологічних ознак, що вказують на схильність хвороби Альцгеймера. Біологічні маркери включали наявність амілоїдного білка, тау-білка, пошкодження клітин головного мозку і високі рівні запалення в мозку", – повідомили дослідники.

Зокрема, вчені змогли помітити, що в головному мозку людей, які скаржилися на нездатність швидко заснути і на нічні пробудження, накопичуються токсичні молекули, здатні зіграти фатальну роль у розвитку деменції. У людей з нормальним сном мозок у стані очистити себе від цих небажаних компонентів. Але в разі проблем, характерних для безсоння, мозкова діяльність видозмінюється, і токсини можуть "застрягти" в мозку.

Хвороба Альцгеймера – це невиліковне захворювання головного мозку, найпоширеніший вид деменції, що називається також старечим недоумством. Зазвичай ця недуга розвивається після 50 років, але є випадки діагностики в більш ранньому віці.

Для даної патології характерна масова загибель клітин мозку, що призводить до його зменшення в розмірах і призводить до повної інвалідизації людини: вона стає не здатна до самообслуговування, не може ходити, сидіти і навіть жувати і ковтати їжу. скачать dle 11.3