» » » Вчені відкрили шлях у четвертий вимір

Вчені відкрили шлях у четвертий вимір

Фізики знайшли шлях у четвертий вимір простору.

Група фізиків з Університету штату Пенсільванія (США) під керівництвом професора Мікаеля Рехтсмана знайшли шлях у четвертий вимір простору. Результати їхнього дослідження опубліковано в журналі Nature, повідомив Кореспондент.
Фізики спиралися на результати дослідження, за яке в 2016 році було присуджено Нобелівську премію. Вчені створили спеціальні двомірні структури, використовуючи лазери. Дослідники домоглися результату, який нагадав квантовий ефект Холла (провідності двовимірного електронного газу в сильних магнітних полях при низьких температурах).
Фізики відзначають, що тривимірні предмети дають двомірні тіні, завдяки яким можна сказати про форму цих предметів. Складні обчислення показали, що тривимірні об'єкти можуть бути "тінню" чотиривимірних об'єктів.
Вчені говорять, що наблизилися до розуміння чотиривимірного простору. Навколишній світ має три просторових виміри, але в фізичних моделях їх може бути більше. Наприклад, у теорії суперструн розглядається 10 просторових вимірів.  скачать dle 12.0